Uw mondhygiënist in Delft

Bel nu <a href="tel:0854011595">085-4011595</a>

Mondhygiënist in Delft

Voorheen was het binnen veel gezinnen gebruikelijk om voor het onderhouden van het gebit een afspraak te maken bij de tandarts. Tegenwoordig kunt u ook langs een mondhygiënist gaan om bijvoorbeeld tandsteen te verwijderen, een ontsteking aan uw tandvlees te verhelpen of een slechte adem tegen te gaan! Bezoek bijvoorbeeld eens onze mondhygiënist in Delft om uw gebit vitaal en schoon te houden. Hoewel een mondhygiënist u goed kan helpen bij het onderhouden van uw gebit, zal een mondhygiënist nooit gaatjes vullen, kronen en implantaten plaatsen, enzovoorts. Een bezoek aan de mondhygiënist kan dus gezien worden als een toevoeging op de periodieke controle bij de tandarts, maar niet als een vervanging daarvan. Of het voor u slim is om naar een mondhygiënist in Delft te gaan, kunt u overleggen met uw tandarts.

Behandelingen van een mondhygiënist

Een mondhygiënist richt zich voornamelijk op het schoonmaken van het gebit, zodat een slechte adem, ontstekingen en gaatjes voorkomen worden. Op plekken die u moeilijk kunt bereiken met een tandenborstel kan tandplak blijven zitten en zich langzaamaan ontwikkelen tot tandsteen. Wanneer tandsteen niet tijdig verwijderd wordt, ontstaan gaatjes in uw tanden en kiezen. Net als een tandarts, heeft een mondhygiënist de kennis en behandelapparatuur in huis om de tandsteen uit uw gebit te verwijderen. Complicaties worden hiermee voorkomen! Ook kan een mondhygiënist u tips geven om ontstekingen aan bijvoorbeeld uw tandvlees tegen te gaan.

Tandartsschoongevoel door bezoek aan de mondhygiënist in Delft

Het gevoel wat u na een periodieke controle bij de tandarts heeft, wilt u wellicht iedere dag wel hebben; een tandartsschoongevoel. Het fijne aan een mondhygiënist is, dat u zonder verwijzing binnen kunt lopen voor een afspraak. Heeft u een belangrijke dag? Laat uw gebit dan nog een extra keer reinigen door onze mondhygiënist in Delft!